Mit tesznek az ügyfelek?

Az alábbiakban arról szólnék hogy mivel akadályozzák meg az ügyfelek a sikeres kezeléseket és tértisztítást.

A tartózkodási helyekre  idegen tárgyak , second hand cuccok bevitele. Ilyen ruhák viselete.

Temető és templomlátogatás.

Szintetikus , automata légfrissítő használata, szellőztetés helyett.

Elektroszmog a közelében:  okosóra a kézen. Bluetooth fejhallgató, okostelefon gyakori használata.

Szintetikus, aszpartamos üdítők, kóla fogyasztása.

Visszajelzés elmaradása.

Wellness fürdők látogatása.

Táplálkozási és életmódbeli  tanácsok figyelmen kívül hagyása.

Szoláriumozás

Műszálas ruhák  viselése.

Sötét színű ruhák viselése.

Az ottlétem alatt is nélkülözhetetlen  a  Facebook , Skype , stb. használata.

Mit tesznek az ügyfelek?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. A turis ruhák viselése nálam alap. Ezeket természetesen amint hazaviszem, már megy is a mosógépbe. Mit tehetek még?

  2. Szia! Megtaláltam a Márai-verset, már ki is nyomtattam. Valóban minden benne van, ami szükséges! Megtanulom, és minden este “elimádkozom”. Hálaadás mindenért. Valóban mindenért! Abszolút pozitív megközelítéssel. Köszönöm. I.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.